Hosted VoIP Telefonie

Uw telefooncentrale in de Cloud die meebeweegt met de dynamiek van uw bedrijf.

De behoefte aan efficiëntie vraagt om een flexibele telefonie-oplossing. Hosted Telefonie is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Hosted Telefonie is de toekomstvaste telefooncentrale. Alle denkbare mogelijkheden uit de cloud voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

Wat is Hosted Telefonie?

Met Hosted Telefonie communiceert u via de Cloud. U kunt gebruikmaken van ieder toestel: uw vaste en mobiele telefoon, maar
ook uw tablet en computer zijn onderdeel van uw telefoon omgeving. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en wijzigen.

Direct uitbreiden of inkrimpen

Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt voor wat u gebruikt. Daarnaast kunt u altijd nieuwe opties en uitgebreide functies toevoegen aan uw telefooncentrale.

Nooit meer een gesprek missen

Omdat u met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken, onstaan er nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device. Zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek. U bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online. Met uw smartphone bedient u eenvoudig uw telefonie-instellingen op afstand en bepaalt u uw bereikbaarheid. Daarnaast kunt u met uw smartphone ook eenvoudig gesprekken doorverbinden en naar uw mobiel verplaatsen. tablet mobiel telefoon computer

Nooit te veel betalen

Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten. U betaalt dus alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt, waardoor uw kosten transparant zijn en u nooit met onverwachte rekeningen wordt geconfronteerd.

Efficiënter communiceren

Hosted Telefonie maakt communiceren efficiënter en tijdbesparend door de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld klantkaartsystemen. Hiermee heeft u direct de gegevens van uw klant bij de hand wanneer deze u belt. Daarnaast ziet u in één oogopslag of uw collega’s bereikbaar zijn en kunt u bellen vanaf uw computer. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is hiermee verleden tijd!

Uiterst betrouwbaar

Met Hosted Telefonie communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN. Het netwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Er is dus altijd een plan B. Daarnaast is Hosted Telefonie nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. U bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar. Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw bedrijf.

Eenvoud en zekerheid

Met Hosted Telefonie heeft u nog maar één aanspreekpunt voor een volledig beheerde oplossing. U ontvangt dus ook nog maar één factuur! In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. U heeft dan ook geen operationele zorgen. U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het platform continu up-to-date wordt gehouden.

YourICT, één aanspreekpunt

In YourICT vind u 1 aanspreekpunt voor al uw ICT en telecom zaken. Zo hoeft u niet langer verschillende organisaties in de arm te nemen voor uw ICT beheer. Uw onderneming is gebaat bij een goede communicatie!
Wilt u meer weten; Wij komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek. Bel 0345 – 622 223 0488 745 050 of vul het contactformulier in.