Overal kunnen werken, altijd en op elk apparaat. Microsoft 365 staat altijd voor je klaar.
Office overal bij de hand
Op kantoor of onderweg, met Microsoft 365 altijd de beschikking over de nieuwste versie van Office-toepassingen. Zelfs op pc’s waarop Office niet is geïnstalleerd zijn de eigen bestanden te openen en te bewerken. Onderweg beschikken over het vertrouwde Office pakket via de internetbrowser. Maak en bewerkt online bestanden met Word, Excel, PowerPoint en OneNote. Bestanden maken, bewerken en delen vanaf de pc of Mac, of iOS-, Android™- of Windows-apparaat met wie dan ook en in real time. Maandelijks geüpdatet met exclusieve functies en beveiligingsverbeteringen.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word en Excel
Overal toegang tot e-mail, agenda en contacten
Met Exchange Online beschikt u overal over uw e-mailgegevens, inclusief contactpersonen, agenda en een eigen domeinnaam. Uw mailboxen zijn standaard uitgerust met een ingebouwde spam en antivirus controle en u hebt een ruime hoeveelheid opslag (vanaf 2 GB). Download de OneDrive en Outlook app op uw telefoon of tablet en wees overal up to date.
Hulpprogramma’s voor de professional
Koppel uw eigen domeinnaam aan de e-mailadressen en vergroot zo de naamsbekendheid. Promoot het bedrijf met toegesneden, eenvoudig te maken marketingmaterialen. Communiceer beter met klanten en collega’s met een reeks communicatieprogramma’s, van e-mail en chatten tot sociale netwerken en videovergaderingen.
Hulpmiddelen voor teamwerk
Met 1 TB aan cloudopslag per gebruiker is er meer dan voldoende ruimte voor alle bestanden. En omdat de bestanden online zijn opgeslagen, kunnen deze altijd en overal met mensen binnen en buiten het bedrijf worden gedeeld, vanaf elke plek. Met HD-video voor meerdere partijen, het delen van inhoud, gedeelde agenda’s en team chat, is het team altijd gesynchroniseerd. OneDrive voor Bedrijven is uw beveiligde opslag online. Deze voldoet aan alle Europese veiligheidsvoorwaarden. Werk tegelijk met anderen in uw Word, Excel, PowerPoint en OneNote-documenten.
Hulpmiddelen om relaties mee te beheren
Geef het bedrijf een stimulans met hulpmiddelen om klantrelaties te beheren. Gebruik eenvoudige manieren om klantafspraken te beheren.
Microsoft 365 is een digitale versie van uw werkplek met opslag in de Cloud. Erg handig voor bijvoorbeeld de administratie. Alle documenten altijd bij de hand. Thuis, op het werk of zelfs in het buitenland. Met 1 wachtwoord toegang tot alle bedrijfsgegevens, ook het archief.
Nieuw is de mogelijkheid voor Microsoft 365 Back-up en restore. Daarmee kunnen we per mailbox, per email, Word document of Excelsheet bestanden terugzetten.
Versies
-
Microsoft 365 Business Basic
(voorheen Office 365 Business Essentials)Inbegrepen services
-
Microsoft 365 Business Standard
(voorheen Office 365 Business Premium) -
Microsoft 365 Business Premium
(voorheen Microsoft 365 Business)Inbegrepen Apps
Outlook
Word
Excel
PowerPoint
Publisher
AccessInbegrepen services
Exchange
OneDrive
SharePoint
Teams
InTune
Azure Information Protection -
Microsoft 365 Apps voor bedrijven
(voorheen Office 365 Business)