Het coronavirus houdt de wereld in haar greep. YourICT is momenteel erg druk met het faciliteren van thuiswerkplekken voor onze klanten. Hieronder vindt u meer informatie over onze aanpak en bereikbaarheid.
Beschikbaarheid YourICT
YourICT blijft bereikbaar zoals u van ons gewend bent en kan op dezelfde wijze op afstand ondersteuning leveren. Bezoek of ondersteuning op locatie wordt alleen gedaan wanneer dit strikt noodzakelijk is, maar zal per geval beoordeeld worden.
YourICT team werkt voor groot deel thuis
Om onze dienstverlening aan u zo veel mogelijk op pijl te houden werkt een groot deel van onze medewerkers al sinds twee weken vanuit huis.
Ondersteuning voor thuiswerken
Wij ontvangen een verhoogde vraag vanuit klanten voor thuiswerkmogelijkheden. In de komende dagen is het, naast calamiteiten, onze prioriteit om al onze klanten zo goed en snel mogelijk hierbij te helpen.
Mogelijkheden thuiswerken
Om thuis te werken zijn er veel mogelijkheden. Denk daarbij aan Remote Desktop server, Microsoft Teams en Office 365. Dit alles kunnen we voor u veilig inregelen. Het kan nodig zijn om uw Remote Desktop server uit te breiden in bijv. gebruikerslicenties of werkgeheugen. Er kan ook een extra server geplaatst worden. Indien nodig kunt u die tijdelijk van ons huren.
Vergaderen, chatten, videobellen en bestanden delen kan eenvoudig en efficiënt met Microsoft Teams. Ook voor wie geen Office365 licentie heeft. U kunt Microsoft Teams hier aanvragen.
Vanwege de enorme toename van thuiswerkers (wereldwijd) worden laptops steeds moeilijker verkrijgbaar. YourICT heeft laptops in eigen voorraad, we kunnen ze nu nog snel leveren.
Telefonie
Maakt u gebruik van onze Cloud telefonie? Dan is het relatief eenvoudig om uw medewerkers vanuit huis te laten bellen en telefonisch bereikbaar te maken voor collega’s en klanten.
Tot slot
We wensen u zowel thuis als zakelijk veel succes in deze periode. Met elkaars hulp en verantwoordelijkheid hopen we dit snel achter ons te kunnen laten. Mochten er vragen zijn, dan horen we het graag.