Jij bent nieuwsgierig, accuraat en hebt oog voor detail. Jij weet de juiste vragen te stellen en verzamelt graag informatie. Als administratief secretarieel medewerker ben jij een echte aanpakker met verantwoordelijkheidsgevoel. Je wordt blij van structuur, je bent georganiseerd en een logisch denker.

Is dit je op het lijf geschreven? Dan zoeken wij jou!

Wij zoeken iemand die zorg draagt voor diverse administratieve processen, facilitaire zaken uitvoert en de telefoon aanneemt. Kortom, jij houdt de ballen in de lucht.

Samengevat zijn jouw taken:
  • Facturatie;
  • Contractbeheer;
  • Bijhouden van CRM systeem;
  • Algemene mailboxen bijhouden en beantwoorden;
  • Licentie/software verlengingen;
  • Overdracht van klantgegevens via ons ticketsysteem;
  • Ondersteuning van verkoop;
  • Telefoon aannemen;
  • Zorg dragen voor facilitaire zaken.
Klantcontact is erg belangrijk in je functie. We vragen daarom:
  • Enthousiasme;
  • Vlotte, professionele uitstraling;
  • Goede telefoonstem en communicatief vaardig;
  • MBO 4 of HAVO diploma;
  • Relevante werkervaring.

Je bent van harte welkom in een hecht team van ca. 15 collega’s in Kesteren. Wij houden van hard werken en van gezelligheid. Je collega’s helpen je graag om ons doel te behalen. Dat doel is blije, tevreden klanten die op een veilig en stabiel IT-platform kunnen werken.

Om te zorgen dat jij met plezier naar je werk kan, zorgen wij voor:
  • Mogelijkheden om te ontwikkelen door trainingen en behulpzame collega’s;
  • Informele en professionele werksfeer;
  • Elke dag een lekkere lunch en fruit tussendoor;
  • In onze lounge ontspannen we met pauze, spelletjes en op vrijdag een borrel;
  • Mogelijkheid voor een auto van de zaak.

Klinkt dit interessant? Mooi! Dan zien wij graag jouw CV tegemoet.

YourICT heeft RecruitMens gevraagd om te ondersteunen met de werving & selectie van deze vacature. Het gaat om een rechtstreeks dienstverband.